Kjøpsbetingelser

Betalingsmåter

Klarna Faktura
Når du velger denne betalingsmetoden så vil det, samtidig med at vi sender varene dine til deg, sendes deg en faktura med 14-dagers betalingsfrist. Du vil altså kunne ta imot varene før du har betalt noe som helst.

Dette er en tjeneste levert av vår sammarbeidspartner Klarna. De har sine egne betingelser for bruk at tjenestene sine. Kunder som velger denne betalingsmetoden vil bli kredittsjekket.

VISA / MasterCard
Hvis du velger å betale med kort hos oss, så kan du være sikker på at du handler trygt. Vår sammarbeidspartner på transaksjonssiden er det norske firmaet DIBS som spesialiserer seg på å være mellomledd mellom Teller (tidligere VISA-Norge) og sluttforhandlere (oss). De tar seg med andre ord av alt det tekniske rundt transaksjonen, og alt foregår kryptert på deres sider.

Vi støtter også "Verified by VISA" og "MasterCard SecureCode", som gjør webshopen vår like trygg å handle i med kort som en hvilken som helst annen butikk.

Når du gjennomfører en kortbetaling hos oss vil ordrebeløpet først bli forsøkt reservert mot kortet ditt. Reservasjonen vil bli løftet raskt, og summen så trukket fra når vi prosesserer ordren din.

Postoppkrav
Med Postoppkrav så sender vi pakken ut til ditt nærmeste postkontor. Du får så en hentelapp i posten, og kan betale for pakken på postkontoret ditt.

NB: På grunn av utstrakt misbruk ser vi oss nødt til å fakturere uavhentede pakker et gebyr på 350,-. Hvis du ikke henter pakken din og posten ser seg nødt for å sende den tilbake til oss, vil vi altså fakturere deg for våre kostnader rundt det vi da anser som en falsk bestilling.

Klarna Konto (Delbetaling)
Med Klarna Konto kan du betale bestillingen din i flere avdrag. Når du velger denne betalingsmetoden så vil det, samtidig med at vi sender varene dine til deg, sendes deg en av flere fakturer på et gitt beløp. Du vil altså kunne ta imot varene før du har betalt noe som helst.

Dette er en tjeneste levert av vår sammarbeidspartner Klarna. De har sine egne betingelser for bruk at tjenestene sine. Kunder som velger denne betalingsmetoden vil bli kredittsjekket.

Forhåndsbetaling
Hvis du velger å forhåndsbetale vil det av naturlige årsaker bli en liten forsinkelse i ordrebehandlingen din, vi må vente på at betalingen din skal komme inn på vår konto før vi kan prosessere ordren din videre.

Det er viktig at du merker innbetalingen din med enten ordrenummeret ditt eller navnet ditt, slik at vi kan kryssjekke det mot ordren din, slik at vi vet det er nettopp din ordre som har blitt betalt. Bruk betalingsdetaljene under for å betale til kontoen vår i DNB.

Kontonummer: 1503 06 21449
IBAN: NO06 1503 0621 449
BIC/SWIFT: DNBANOKKXXX

NB: Dersom en vare har status "på lager", og du venter med å betale denne er det ingen garantier for at varen fremdeles er inne når du får betalt.
Ordre slettes automatisk etter 7 dager, dersom betaling ikke foreligger eller det er gjort avtale med Pandoras Closet.

Levering

I og med at vi ikke sitter med alle utvalg av varer på lager, vil vi måtte bestille opp noe fra våre produsenter. Det vi har på lager, vil normalt være hos deg i løpet av et par dager, mens det vi må bestille opp kan ta lengre tid. Vi prøver så godt vi kan å holde leveringstid nede, men mye lages for hånd, så der må ekstra tid beregnes.

Så langt det er mulig vil vi kontakte kunde for å høre om noen av varene skal del-leveres dersom de er på lager. Ved faktura vil varene vi har på lager sendes ut fortløpende.

Uavhentede pakker vil bli fakturert med kr 350,- (Ubetalte fakturaer vil få et purregebyr på 65,- og vil deretter bli oversendt inkasso. Pass derfor på at du henter ut pakken din). 

Frakt

Alle våre varer er inkl 25% moms. Fraktkostnad kommer ann på leveringsmåten du velger, det vil si: om du bor i Norge eller i utlandet (Sverige og Danmark). Pakkene kommer helt anonymt i gråpapir (eller boblekonvolutt).

Fraktprisen er satt etter Posten Norges takster eller lavere. I tilfeller hvor vi kan få frakten rimeligere en oppgitt, vil vi manuelt redigere dette.
Ordrer over 500,- vil ikke kunne få redigert fraktprisen sin, da disse ikke kan sendes uten forsikring. 

Vår avsenderadresse er: P.C, Håkon Gamlesgate 2, 3111 Tønsberg 

Rabatter

Mange av våre kunder har tilgang på gode rabattmuligheter hos oss. For at de skal kunne ta disse i bruk så er de nødt til å bruke en mottatt rabattkode.
I handlekurven din vil du få mulighet til å skrive inn denne rabattkoden, denne vil så automatisk bli trukket ifra på kjøpssummen, og du vil umiddelbart se rabatten din i handlekurv-oppsummeringen.

NB: Vi gjør oppmerksom på at vi til en hver tid forbeholder oss retten til å sjekke om den respektive kunde faktisk har krav på å få nevnte rabattmulighet.

Angrerett

Som kunde av Pandoras Closet har du normal angrerett. Sender du varen tilbake innen 14 dager, og benytter deg av vedlagt angrerettskjema vil du få refundert dine utgifter. Produktet skal da være i den stand du mottok det. Er produktet brukt, dvs ikke i salgbar stand vil du miste din rett til å angre. Alle returer må meldes Pandoras Closet i forkant. Dersom man sender noe i retur, skal man IKKE sende det i oppkrav. Pakker som er sendt i oppkrav, vil ikke bli hentet.

Forøvrig henviser vi til angrerettsloven.

Følgende varer kan ikke byttes:

  • Intimprodukter
  • Undertøy
  • Leker som bruker, eller er i kontakt med kjønn eller munn
  • Varer som er i synlig ulik stand den ble levert i
  • Klær med kroppslukt, eller som lukter parfyme
  • Varer som er rabatterte og / eller på tilbud


Annet

Pandoras Closet tar forbehold om prisendring som skyldes oppgang i pris fra leverandører, valutaforandring, utgåtte varer etc.